lördag 24 april 2010

.Härlig morgon

Blev en tidig morgon idag igen, men det är ju så varje morgon och lär väl säkerligen vara så ett tag till, tills barnen blir lite större. Till och med J junior som kan sova längre, kom upp halv åtta. Ja så nu är alla uppe och påklädda förutom mannen som fick sovmorgon. Skönt för honom! =) Imorgon är det dock min tur =)
Solen skiner och himlen är blå så idag kanske vi kan få lite gjort ute. Har en hel del blommor som behöver planteras och gräset ska klippas en första gång, så ja, vi får satsa på det. Jag lovade även killarna igår att vi skulle ta oss en härlig cykeltur om vädret tillät och det verkar det ju göra.
Igår sov jag på förmiddagen och sedan på eftermiddagen hämtade jag killarna ifrån dagis och ja, sedan var klockan snart fyra och vi gjorde i ordning oss för kalas. En av kompisarnas son fyllde fyra igår så lite impulsivt ringde vi och sa att vi kommer, trots en timmes bilresa och sedan gjorde vi oss klara. Vi bjöds på pizza och en massa glass och choklad och om inte det var nog så tog dem fram en massa godis och chips och annat efteråt. Magen var bra full när det var dags att åka hem. Ja, det var en kanontrevlig kväll som bjöds på god mat och trevligt sällskap. Nice!
Nu ska jag sätta lillkillen på pottan och sedan är det dags att fixa frukost.

Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer: