söndag 11 april 2010

.Vacker vårdag!

Vilken underbar dag vi har haft idag. Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är flera plusgrader varmt. Lovely! Har varit ute flera timmar på eftermiddagen. Först tog jag och N och tog ut cykeln och gav oss ut på en cykeltur, sedan åkte N traktor ute på vägen och efter det har han gungat och lekt medan jag har räfsat och fixat lite. Härligt! Jag älskar våren! Den årstiden är den bästa, man är glad och livet känns underbart.
Åkte till kyrkan på förmiddagen. Mannen min följde med N på söndagsskolan och jag och lillkillen gick på mötet. Det var en talande och bra predikan som handlade om att vi ska lita på Gud och att om vi genomgår prövningar så ska vi inte ge upp för när det är som svårast och allt känns mörkt då bär Han oss. Vad härligt att veta! =)
Ja, tänk vilket liv jag lever, jag älskar mitt liv! Jag älskar min underbara familj, dem är mitt allt!



Mina två små killar åker bil. Full fart är det!


N och L myser under trappen

N myser under trappen!



Hoppas er dag har varit lika bra som min och att ni njuter av den här dagen och det här vädret. Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kramar

Inga kommentarer: