fredag 2 april 2010

.Glad påsk!

Idag är det långfredagen och vi ska snart åka till mina svärföräldrar och äta lite mat. Mannen är och hämtar J junior som ska vara här i påsk. Hoppas att det blir lugnare än vad det brukar för det är inte kul när man hela tiden får tjata och bli arg. Det brukar vara mycket jobbigare dem helger vi har honom, trots att han är så gammal. Konstigt! Nåja, jag ser framemot en härlig helg med min familj och våra underbara vänner. Får besök imorgon av goda vänner och deras tre barn och sedan på söndag ska jag och barnen åka hem till mina föräldrar och äta. Mannen ska då på bilmässa nere i Jönköping med en kompis.
Ja som ni ser så är det en fullspäckad helg, men det är kul att få vara med sin nära och kära.

Hur firar ni påsk?

Ikväll ska jag till kyrkan på möte. Det är en möteskampanj där hela helgen så ikväll tänkte jag försöka ta mig dit.
Nej, nu ska jag gå och packa väskan så allt är klart tills mannen kommer.

Glad påsk på er alla!

2 kommentarer:

Therese sa...

En riktigt fin och trevlig påsk önskar jag dig och din familj. Vi ska fira svärfar som fyller år idag. Kram

Sara - Thaison sa...

hej och glad påsk!

Här blir det nog en lugn helg. Imorgon ska barnen börja på simskola vilket jag ser framemot. Jag hoppas att det är en bra "kurs". Jag vet bara att ledaren är en härlig tjej, så det ska nog bli bra.

Sedan har jag lovat barnen en sväng till stranden. De vill leka med sina thaikompisar.

Själv måste jag jobba en kort sväng.

Njut av helgen,
kram Sara