torsdag 29 april 2010

.Väckt av okänd man

Ja, det var precis vad som hände mig idag klockan elva. Jag var inte alls beredd på det och jag sov som allra bäst då. Känner mig inte alltför fräsch och piggelin nu, men vad ska man göra. Jag hade beställt fönsterputs som skulle komma idag och dem skulle komma ngn gång efter klockan ett eftersom jag hade jobbat i natt och ville sova lite. Vad händer då, jo strax innan klockan elva hör jag hur det ringer på dörren flera gånger och vem står där om inte killen som ska putsa våra fönster. Det var bara att masa sig upp fast jag bara hade sovit knappt tre timmar. Japp, jag känner mig som en levande zombie, men som tur var ska jag inte jobba i natt så det lär bli en tidig kväll. Vad är det man brukar säga, vill man vara fin får man lida pin. Nu är det ju i och för sig inte jag som ska bli fin, men våra fönster och det är ju nästan samma sak =)

Ja som sagt, nu har jag gjort mina tre nätter här och är nu ledig tills nästa helg. Hur skönt känns inte det. Ska bli så trevligt att få vara ledig lite och bara umgås och mysa med mina små killar. Mannen min sticker till Italien på kurs nästa vecka och blir borta hela veckan så det blir jag och killarna som får vara hemma och ha en mamma-son vecka ordentligt. Mysigt! =)
Nu ska jag försöka få lite städat här hemma innan jag ska hämta killarna vid tvåtiden. På eftermiddagen får vi sedan besök av en kompis och hennes två små tjejer. Ska bli trevligt, det var ett tag sedan vi sågs.

Hoppas dagen hittills har varit till belåtenhet!
Kramar

1 kommentar:

Sara - Thaison sa...

Det där låter som i thailand. De kommer inte på utsatt tid. Din fönsterputsare kommer 2 timmar förtidigt. Visste han att du skulle vara hemma? Vad jobbigt med bara 3 timmars sömn. Men rena fönster är ju aldrig fel :-)

Trevlig helg
kram Sara