söndag 25 april 2010

.Söndag = vilodag

Söndagen ska väl vara en vilodag och oftast brukar vi ha fullt upp på söndagar, men idag har vi inte gjort mycket. Visst,vi har varit borta i stort sett hela dagen, men jag har inte gjort mycket ändå. Vi åkte över en stund till mina föräldrar så mannen min kunde hjälpa brorsan med hans dator som hade haverat. Det bjöds på gott fika med glass och goda kakor och senare på eftermiddagen bjöds det även på mat, kålpudding med lingon till, en av mina favoriter! Gott, gott! Det var inte meningen att vi skulle vara kvar hela dagen men tiden gick och N lekte och hade kul med brorsans lilla tjej som var där. Dem skrattade och busade och hade riktigt kul. Dem är nog lika busiga båda två, en riktiga små busmonster. Ja och nu är vi hemma igen och det är redan kväll och snart dags att tänka på kvällsmaten. Fick lite tacos över från igår, så jag och mannen får väl käka det, inte mig emot! =)
Imorgon ska killarna till dagis igen och jag ska jobba tre nätter nu. Får se hur det går, har fortfarande inte vant mig med att jobba natt, men det kommer väl.

Ser framemot en ny vecka med nya möjligheter och nya upplevelser.
Hoppas ni har haft en trevlig och lugn söndag!
Kramar

3 kommentarer:

Therese sa...

Det är skönt att bara vara :-) Och vilken härlig positiv energi inför den kommande veckan du sprider *ler* Varma kramar <3

cecce sa...

Visst går tiden fort när man har trevligt!!
Känner likadant - har inte fått gjort så mycket nyttigheter här hemma idag. Har umgåtts med min syster, fikat och sedan grillat med goda vänner!!
Härligt!

kramar

Sara - Thaison sa...

Vad härligt att bli bjuden på mat och själv slippa laga den. Det är något jag saknar med att bo här att kunna åka hem till föräldrarna och äta middag.

Väntar på måndagslistan :) Min är klar!

kram