lördag 24 april 2010

.En riktig utedag

Idag har vi haft en riktig utedag och det har varit så skönt! Hela förmiddagen var vi ute och fixade och donade, även om det mest blev mannen som fixade. Jag planterade lite blommor och försökte rensa lite i rabatterna, men annars så passade jag killarna. Vi har gungat, gungat och gungat och åter igen gungat. Det är en av N´s favoritsysselsättning när vi är ute. På eftermiddagen gick vi iväg en stund till lekparken, där killarna gungade och lekte. Dem hade riktigt kul, synd bara att det var så kallt. Hade inga vantar på L och efter en stund var händerna iskalla. Man lurar sig lite, tror att det är varmare än vad det är.
Nu ska jag försöka bada killarna och sedan ska jag fixa kvällsmaten som ikväll kommer att bestå av tacos. Mums!

Hoppas att ni har haft en trevlig lördag!
Kramar

3 kommentarer:

cecce sa...

tacos är mums!

Härligt att vara ute så mycket! Vi har haft ett underbart väder här i söder men jag har varit på två kalas så det har inte hunnits med så mycket utevistelse...tyvärr!

Kramar

cecce sa...

Skickade nyss i väg en kommentar men är osäker om den gick fram??
Hoppas det...

Henrik Olsson sa...

Sv: Jag planerar en vandring från Kiruna till Ystad 2011 tillsammans med mina vovvar :)

Låt oss kalla det för ett äventyr! =P