torsdag 29 april 2010

.Bortskämd

Igår eftermiddag åkte jag och killarna hem till våra goda vänner C och R och deras son L. Det var ett tag sedan vi sågs nu och killarna stortrivs ihop och leker så bra. När vi kom dit hade C fixat mat till oss och bjöd på och sedan efter det blev det fika med kaffe och goda kardemummsbullar. Snacka om att bli bortskämd! =) Tack C för en trevlig eftermiddag och all den goda maten!
När det var dags att åka ville inte N följa med så han fick vara kvar ett tag till. Jag och mannen skulle ändå åka och hämta hans bil i Hallsberg så då fick N vara kvar hos dem medan vi fixade det. Det hade gått bra och när mannen skulle hämta så var han inte glad på honom. Han skulle leka mer fastän dem hade lekt så mkt. Det är bra att dem har kul ihop, det gillar jag! Imorgon får dem chans igen att leka för då ska dem komma hit på kvällen och käka gott och umgås. Trevligt, trevligt!

Nej, nu ska jag se om jag kan fixa mig ngt att äta. Börjar känna mig lite småhungrig!
På återseende!

1 kommentar:

FLOOSAN sa...

Tack snälla du för dina krya på sig hälsningar. Hoppas ni får en mysig torsdag