onsdag 28 april 2010

.En låååång natt

Sitter på jobbet och det känns som om den här natten kommer att vara såååå lång. Tiden går sakta i natt, kanske beror på att det är ganska lugnt på avdelningen just nu. Vi har visserligen fullt på avdelningen, men det är ändå lugnt. Kan vara skönt ibland, men tiden går fortare om det händer lite.
Igår sov jag till klockan var två och sedan gick jag upp och fixade mig lite att äta och gick sedan ut i solen och njöt av det vackra vädret. Vilken dag vi hade igår! Underbart!
Hämtade killarna på dagis och åkte sedan direkt hem till kompisen E och hennes två barn. Hade inte setts på ett tag nu så det var trevligt som vanligt. Kul att få prata lite strunt ibland och dessutom har barnen så kul tillsammans =) Fick även med mig hem varsitt par Converse skor till killarna som hennes blivande man hade köpt till dem i Kina. Dem var sååå fina, kommer kort på dem snart.
Ja och sedan var det bara att åka hem och fixa middag och försöka få ungarna i säng och sedan var det dags att åka till jobbet igen. Jag har en natt till att jobba och sedan är jag ledig nästan en vecka eller mer. Känns som om jag jobbar ganska lite, men varför klaga. Ju mindre jag jobbar, desto mer tid får jag som jag kan spendera med mina underbara små killar och det är aldrig fel =)

Hoppas dagen eran har varit bra och att ni får en fortsatt trevlig vecka!
Kramar

Inga kommentarer: