torsdag 15 april 2010

.Dagen idag

Dagen idag har varit väldigt lång, men trevlig. Började inte så värst, L kräktes igår kväll/natt. Vad glad man blir, är trött på allt vad sjukdom heter nu. Det var bara att byta kläder i hela sängen samt slänga in honom i duschen halvt sovande. Det var ingen höjdare. Vet inte om det var magsjuka eller inte, men idag har han varit halvdöd. Han har sovit mest hela dagen och inte varit sig själv. Aptiten har inte heller varit på topp och då är det illa. Han som älskar mat och kan äta hur mkt som helst =) Ikväll var han dock hungrig så han fick lite mer att äta då, men eftersom vi inte vet vad det är så fick han ta det lite lugnt. Hoppas ingen annan blir dålig, för jag orkar inte med fler sjuka barn eller så. Vi får hålla tummarna!
Fick besök av mamma och pappa på förmiddagen och dem blev kvar hela dagen. Trevligt, trevligt! När dem skulle åka sa N till dem: tack för att ni kom och hälsade på"...Han kan vara så lillgammal ibland, lilla killen.
Vi var ute en bra stund på förmiddagen och sedan satt vi och spelade spel i stort sett hela eftermiddagen. Gissa om N var lyrisk. Han älskar spel och när både jag och mormor och morfar var med, ja då var allt på topp.

Ja, annars har det inte hänt så mkt idag. Jag borde ha jobbat på kontoret, men eftersom mamma och pappa var här så hanns det inte med. Jag får försöka hinna med det imorgon istället. Ibland kan det vara skönt med dagar då man inte gör så många måsten utan bara är. Det gillar jag! =)

Nu ska jag sätta på lite tevatten och sedan ta mig en stor kopp te.
Ha en skön kväll!
Kramar

Inga kommentarer: