söndag 4 april 2010

.Orättvisor och utnyttjanden

Varför finns det så mkt hemska saker i världen. Barn som svälter, kvinnor som blir våldtagna, krig och orättvisor, barn som utnyttjas, etc... Vissa saker kan jag inte förstå och ännu värre blir det när barn i ens närhet råkar ut för saker. Vill inte gå in på några detaljer, men en liten tjej i min närhet, ett litet oskyldigt barn har blivit utnyttjad och jag kan inte med ord beskriva hur jag känner. Jag gråter inombords, jag lider, finner inga ord. Varför!?

1 kommentar:

Vickie sa...

Helt sinnessjukt, vansinnigt och jag vet inte vad är vad det är. Finns inte straff nog för de som ger sig på barn. Ingenting... usch, får lust att svära och skrika och allt annat.

Det var kul att ses även om det blev en snabbis. Får försöka att få till en träff i vår, kanske grilla lite eller så..
Ha en skön kväll!!! Kram kram kram