tisdag 13 april 2010

.Nu är det sommar, nu är det sol....

....nu är det koskit i hagen... =)
Ja det har nästintill varit sommarvärme idag. Underbart! =) Man blir så lycklig! Vilket fantastiskt väder vi har haft, hoppas det håller i sig resten av veckan med.
Jobbade natten som var vilket gick bra. Sov till klockan ett idag och slängde sedan i mig lite mat innan jag hämtade killarna från dagis. På väg hem ifrån dagis kom min kära vän C och L farande, så dem följde med hem så killarna fick leka lite. N tycker att det är superkul att vara med L och pratar mkt om honom. Dem är så söta tillsammans och dem bråkar nästan aldrig. Känns bra att dem kommer så pass bra överrens. Vi fikade lite och var sedan ute den största delen av tiden. Killarna åkte traktor och cyklade, full rulle på dem. Gissa om det var en som vare slut ikväll. Han somnade på stört.

Ja, så har den här dagen sett ut. Jag har haft en trevlig eftermiddag med C och L. Tack C för en trevlig eftermiddag, får göra om det snart igen.

Nu är jag ledig några dagar, känns skönt. Hoppas att vädret håller i sig lite så jag kan greja lite i trädgården, samt ta fram alla utemöbler och tvätta av dem. Nu är det verkligen vår!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!
Kramar

Inga kommentarer: