lördag 17 april 2010

.En dag som ingen annan

Hade en fantastisk trevlig kväll igår med goda vänner. Dem skämde bort oss ordentligt och hade med sig god mat, fikabröd, dryck och chips och frukt,,, ja allt! Lyxigt värre! Det kändes lite konstigt att få hem folk och sedan inte behöva fixa ngn mat eller så. Det gör jag gärna fler gånger =) Nej, skämt åsido, jag älskar att ha hem folk och en av tjusningarna är ju faktiskt att få fixa maten.
Kom inte i säng förrän efter midnatt och sov sedan gott till klockan var halvsju då N vaknade. L vaknade en halvtimme senare, men hade inte varit vaken en gång i natt. Det har inte hänt på länge! Skönt, hoppas det håller i sig. Han har varit hur pigg som helst idag, skrattat och busat och varit sig själv. Skönt när man ser att det vänder. Han har inte riktigt samma aptit ännu, men det kommer nog det med.
Idag är det halvstorm ute, blåser som bara den och inte är det skönt heller. Vi var ute en stund på förmiddagen, men det var bra kallt ute. Kändes inte så skönt ,så efter ett tag gick vi in och åt frukt istället, vilket var bra mkt mysigare.
Just nu sover killarna och mannen är ute och grejar med bilen. Själv ska jag snart packa väskan och byta om för om ca en timme kommer tre av mina kompisar och hämtar upp mig för en riktig tjejkväll inne i Örebro. Vi ska på relaxen på Gustafsvik först och bada och ha det skönt och sedan ska vi ut och käka. Mysigt!

Hur ser er lördag ut?

Nej, nu ska jag försöka få klart så jag hinner stryka kläderna oxå.
Ha en fortsatt trevlig lördag!
Kram

1 kommentar:

Johanna - mamma till Leia sa...

sv: Ja tiden går så fort :) trevlig helg på dig med! :D