söndag 18 april 2010

.Vem är jag?

Som så många andra så var jag oxå tvungen att testa tjänsten på 118 100. Jag frågade vem jag var samt vem min minsta grabb var:

" Louice är en social tjej som tycker om snabba bilar.
Vi tror att hon älskar att lyssna på hög musik och slägna sina bruna
lockar i vinden".

"L är en charmör med smak för vackra kvinnor. Han brukar jämföra sig med
Pierce Brosnan eftersom denne oxå ses som lite av en kvinnokarl. På fritiden gillar
han att festa och shoppa i London".

Ja vad säger man. Det är inte mkt som stämmer. Jo, jag är en social tjej och jag tycker om snabba bilar, men resten, nej, det stämmer inte. På lillkillen stämmer inte heller mkt, mer än att han är en riktig charmör, om man nu kan vara det när man bara är ett år =)

Det var i alla fall kul att ha testat och kanske att det stämmer bättre för vissa.
Nu ska jag sätta mig och glo på tv och mysa. Ha en fortsatt härlig kväll!

6 kommentarer:

Elin - Ett hus till oss sa...

Haha, det är allt lite kul att testa :) Svaren jag fick var också sådär :)

Kram Elin!

cecce sa...

Hej!
Har aldrig hört talas om det..118 100. Är det ett tel.nummer man kan ringa till och få reda på saker om folk...typ:-)

Kramar

Therese sa...

Hi hi detta kanske är ett tips till alla dem som ännu inte funnit sig själva?! *ler* Ha en fin kväll, kram!

FLOOSAN sa...

va trevligt då var vi säkert där samtidigt va lustigt =) var ni på relax-delen eller? Väldigt trivsamt där borta. Kram

Agnes sa...

Men vilka lustiga svar du fick, haha :)

Sara - Thaison sa...

Vad är det där förnått???

Jag ska börja läsa thai igen. Gick en kurs för kanske 8 år sedan men hoppade av. Nu känner jag att jag måste ta upp det igen och även lära mig läsa och skriva. Annars kan jag inte hjälpa Tess med läxan.