måndag 5 juli 2010

.Ny vecka igen!

Nu är det ny vecka igen och jag har visst varit lite dålig på att uppdatera bloggen, men vi har varit borta hela helgen. Hade två underbara dagar i Kolmården med omnejd och igår var vi hos goda vänner inne i Katrineholm. Ska försöka lägga in lite kort och berätta mer under dagen. Nu ska väskan packas och sedan ska jag åka och lämna killarna hos en kompis och sedan dra mig in till Örebro där jag ska klippa mig och göra mig snygg! =) Håret kommer att bli ännu ljusare, ska bli skoj att se hur det kommer att bli.
På återseende lite senare!

Kramar

1 kommentar:

cecce sa...

Hej!
Hoppas frisörbesöket gick bra och att du blev nöjd med resultatet!

Min Lillalullan befinner sig på Kolmården just nu med sin pappa.
Sk bli spännande att se vad hon tyckte!!

Ha det så bra i sommarvärmen!
Kramar