onsdag 26 januari 2011

.Träning hemma i vardagsrummet

Köpte en rockring för ett tag sedan för jag tänkte det vore bra träning. Det är säkert bra träning, men aj vad det gör ont. Jag kan inte träna längre än några få minutrar, står inte ut mer än så. Dessutom är jag helt blå på flera ställen på midjan och vid höfterna, ser inte så så bra ut. Undrar om det ska vara så eller om det kommer att gå över efter ett tag. Det är ju inte så roligt om man ska bli blå varje gång man tränar lite.
Däremot ser jag framemot att få hem min nya leksak, ett Wii Fit Plus med balansbräda. Så nu ska det börja tränas ordentligt hemma i vardagsrummet. Kanske inte ger lika mkt som annan träning, men det är bättre än ingen träning alls. Dessutom så slipper jag åka iväg och träna, vilket tar för mkt tid.
Japp, så nu vet ni vad jag kommer att göra om kvällarna när jag inte pluggar =)
Sitter just nu och tittar på Sveriges Mästerkock och det är riktigt kul, men man blir lite sugen på mat. Hm, kanske får ta mig lite bär och keso så jag stillar suget.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: