söndag 16 januari 2011

.Snart dags för sängen

Nu närmar sig klockan sju och jag får snart gå hem för den här gången. Känns skönt, är bra seg nu. Kommer att somna som en stock när jag väl är hemma. Synd bara att jag måste ut och skotta av bilen ifrån all snö, det har vräkt ner i natt. Det verkar aldrig ta slut på vintern.
Men, men jag ska inte klaga när vi äntligen har en riktig vinter.
Håller på att koka ägg till patienternas frukost, bäst att kolla så det inte kokar för länge.
Hoppas ni får en mysig söndag!

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Therese sa...

Oj så sugen jag blev på ägg, maken å Luran sover än så jag får nog överraska dem med en äggfrukost! Hoppas du får sova gott å får en fin söndag... Här väntar snöskottning som det vräker ner :-/ Kram!

cecce sa...

Jodå...jag har haft en alldeles förträffligt skön söndag. Synd bara att den tog slut så fort.
I morgon är det en ny arbetsvecka och jag känner mej inte redo för det:-)

Kramar