fredag 21 januari 2011

.Bebismys och en massa lek

Haft underbara C här på förmiddagen med hennes små godingar till barn. Mysigt! Dem kom redan vid åtta-tiden och åkte för ca en timme sedan. Alltid lika trevligt! Barnen lekte och vi fikade, åt mat och pratade. Hade en allmänt trevlig förmiddag! Dessutom hann jag mysa lite med lilla L, charmtroll nummer ett. Hon är så söt och go! =)

Tack C för en trevlig förmiddag!

Ikväll blir det kalas för N. Mannens syskon och föräldrar kommer så det blir fullt hus. Jag tänkte bjuda på tacos fredagen till ära och sedan blir det kaffe och tårta. Tråkigt nog skulle mannen få jobba ganska länge idag, så det blir till att fixa allt själv igen. Men, men, så kan det vara.
Nej, nu ska jag ta och rocka loss lite med min rockring.
Trevlig fredag!

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Therese sa...

Förstår att du hade en lycklig kille i går <3 Och så hoppas jag att ni får mysigt firande i kväll med <3 Kram

cecce sa...

Hoppas kalasandet gick bra och att du får lite välförtjänt vila denna lördag!

kram