torsdag 6 januari 2011

.Slappardag

Hade en helt underbar dag igår uppe i Stockholm och Globen. Oj vilken glädje att se N när han såg alla disneyfigurer. Han satt med ett konstant leende på läpparna och han tyckte det var riktigt mysigt. Det är ngt som jag helt klart vill göra om nästa år igen, men då får nog lilleman oxå följa med.
Det enda tråkiga var att jag gick med feber hela dagen, kände mig inte helt på topp. Mycket riktigt, när jag kom hem hade jag över 39 i temp, så det var inte undra på att jag mådde lite halvkasst under dagen.
Nåja efter en god natts sömn så känner jag mig lite piggare. Mår inte hundra ännu, men jag hoppas att det ska ge med sig under dagen. Jag skulle ha jobbat inatt, men är hemma istället. Förhoppningsvis mår jag bätte imorgon och kan jobba dem andra två nätterna.
Ja, så idag blir det bara till att slappa resten av dagen.

Nu ska jag gå och förbereda maten litegrann.
På återseende!

/ Mrsfunky

3 kommentarer:

Sara - Thaison sa...

Åhh vad kul med Disney on ice. Trot eller ej men jag satt faktiskt och googlade på det igår. Vi skulle göra det med barnen förra året men de har bara 1 föreställning som är på engelska resten thai. Ska försöka boka det i år. Det är uppe i Bangkok så det blir en minisemester.

Gott nytt år för jag oxå lov att skriva.
kram

cecce sa...

Var och såg Disney on Ice förra året! Jättefin upplevelse för sonen. Funderar på att gå med dottern i år.

Hoppas du mår bättre!

Kram

Agnes sa...

Var ni på Disney on Ice? Det skulle jag också vilja åka på om ett par år när Liam blivit lite större :)