lördag 15 januari 2011

.Suget är borta

Peppar, peppar, än så länge går det riktigt bra att hålla sig borta ifrån allt socker och annat onyttigt. Dessutom har suget försvunnit nujag är inte ens sugen på ngt, inte ens på godis. Det känns bra!

Godis i mängder!

Visst vore det bra gott att få trycka i sig en massa godis, jag som älskar lösgodis, men nu får det vara slut på det. Får unna mig andra saker istället, som tex jordnötter.



Nötter av olika dess slag är helt ok att äta, men i lagom stor mängd. Så nu vet ni vad jag kommer att äta hädanefter när jag myser framför tv:n.
På tal om gottigheter. Idag till lunch åt jag en tallrik med keso som jag blandade med hallon och blåbär och hjälp vad gott det var. Inte helt fel inte!

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Therese sa...

Du är så duktig! Pepp kramar till 1000!!! Å var inte nervös, skolan kommer att gå galant vännen! Stora kramar, här ska vi göra fruktsallas å invänta farmor, ute är det minus 30 huga!

cecce sa...

Å här sitter jag och tittar djupt i godispåsen:-)
Borde nog också hålla mej från sockret. Vad duktig du är som kan låta bli!

Läste att du ska utbilda dej till barnmorska. Så kul!! Det är ett viktigt yrke...och säkert spännande!
Lycka til!

Kram