måndag 10 januari 2011

.Sista biten av julen ut

Var bra orolig igårkväll när N gick och la sig. Han mådde inte alls bra och hade sagt flera gånger att han hade ont i magen och ville kräkas. Hm, bådade inte gott tänkte jag. Det var länge sedan jag såg honom så trött och slut. Han somnade på en gång.
I morse när han vaknade var han pigg som en lärka och mådde hur bra som helst. En helt annan unge. Skönt! =)

Har haft fullspäckad på schemat idag. Efter att jag lämnade killarna på dagis har jag hunnit med att både veckohandla, jobbat på kontoret samt tvättat. Ska försöka plocka bort ljusstakarna ifrån fönstret oxå, det är det som är kvar ifrån julen, annars är allt annat borta. Känns bra att få bort julen och få in vår istället.
Nej, nu ska jag gå och fortsätta med allt plock.

På återseende!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Sån tur att det inte blev värre hos er, så ni inte har samma skit som vi har...Men nu sover lillfian iaf, men har kräkts 7-8 ggr... Hoppas det värsta är över.

Matsedel är toppen, får nog ta tag i det jag med, ska se vad min köksalmenack för 2011 bjuder på :-) KRAM!