måndag 24 januari 2011

.Måndagslistan

Idag måndag är jag glad för att:


-jag idag började skolan, verkar vara en mysig liten klass ca 17 st

- vi har haft en mysig och trevlig helg med en massa kalas och firande till höger och vänster

- jag har så många härliga vänner runtomkring mig. Ni är underbara!

- jag har världens bästa man och två helt underbara små killar. Jag älskar er!

- jag bara jobbar en natt till helgen, sedan mys med familjen resten av tiden.

- jag har fått tag på så många av böckerna redan, både nytt och begagnat.

-jag fortfarande är peppad till att äta nyttigt, funkar än så länge! Skönt!


Ha en fortsatt trevlig måndag och en skön helg!




/ Mrsfunky

1 kommentar:

Jenny sa...

Härlig lista kära du! Härligt att det gick så bra idag :)

Kram Jenny

Psst: Missa inte att tävla om ett solskydd till vagnen (perfekt till semester i värmen eller en varm sommardag i Sverige) http://jennyn.se/2011/january/tavla-vinn-solskydd-fran-axelida.html