lördag 8 januari 2011

.Fredagsmys i soffan

Igårkväll hade killarna fredagsmys i soffan med potatisskruvar och filmen Toy Story 3. Oj vad dem tyckte det var mysigt! Till och med lillkillen satt still och tittade och var helt inne i filmen.


Mina små sötnosar =) ♥


Innan fredagsmyset så åt vi tacos till middag och oj vad gott det smakade när man inte har ätit det på länge. Jag njöt en hel del av det vill jag lova och som vanligt åt jag lite för mycket =)
Det är svårt att äta lagom mycket när man äter tacos, det är ju såååå gott!
Nu är det snart dags att bege sig till jobbet igen, men först ska jag och mannen äta lite middag, egengjord Janssons och hemmagjorda köttbullar. Inte fy skam inte!

Trevlig lördag!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

En pojkmammas vardag sa...

Vilka sötisar som sitter tillsammans under filten! Här hemma låg vi och tittade på "Nicke nyfiken" igår ... men mest för att Edvin skulle hålla sig lugn och snäll, haha!
Kramar