måndag 17 januari 2011

.Mina små busungar

Mina barn är det bästa som hänt mig. Visst gör dem mig galen vissa dagar och jag känner att jag bara vill slita mitt hår, men dem ger mig ännu mer glädje och kärlek och jag kan bara sitta och titta på dem och vara tacksam över att just jag får vara deras mamma.


L och N tittar på film



Nyklippt liten kille

Han blev så mycket större när vi klippte honom och jag tror att han blev tio gånger busigare, för hjälp vad mycket bus det finns i honom =)

N i soffan med sin favorittröja på sig

N bryr sig inte så jättemycket om vad han har på sig, men vissa dagar då ska han vara med och bestämma. En tröja som ofta åker fram då är hans tröja med blixten på, favorit nummer ett.

Älskar er mina små busungar! ♥

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

De är så fina <3 Å jag knycker flera maträtter av dig från veckans lista, lasagne, tacos och köttfärslimpa blir det här med å något med falukorv. Tack för att jag slipper tänka *ler* KRAM KRAM!