måndag 17 januari 2011

.Puss på dig min nalle

Skulle egentligen ha fått besök av en god vän och hennes barn på eftermiddagen, men hon var tvungen att vara barnvakt till hennes systers barn istället. Tråkigt, men vi ska ses på fredag istället och det ser vi framemot både liten och stor =)
Ja så istället fick det bli en mysdag för mig och barnen och inte göra ngt annat än att bara vara. Det kan vara skönt ibland! Jag kommer att sakna det när skolan börjar, då finns inte tid för det på samma sätt.



L pussar N´s gamla speldosa.

L älskar gosedjur av alla dess slag och allt ska han pussa på. Dessutom kommer han ofta med djuren till mig så även jag ska pussa på dem. Han är en riktig liten goseplutt min lilla prins.



L leker med lilla gubben

En annan favorit just nu är Pippi och alla gubbar och djur. L älskar figurerna och leker gärna med dem i huset. Dessutom går han runt och sjunger pippisången på sitt charmiga lilla vis. Han är en riktig liten sångfågel.

N leker med bilar på sitt rum

N har alltid älskat bilar och då speciellt bilarna ifrån filmen Bilar. Han har flera stycken av dem sedan tidigare och fick även några till i julklapp. Han kan ligga i timmar på sitt rum och leka och köra med alla bilar. Lycka är en bil! =)

Det är skönt att dem leker så bra på sina rum och att man inte alltid behöver aktivera dem.

Nu har jag dock lovat N att vi ska spela memory, så bäst att gå och göra det. Tjingeling!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: