torsdag 27 januari 2011

.Morgonstund har guld i mun eller...

Sitter och äter frukost. Väskan är packad och det är snart dags att bege sig till skolan för en heldag med föreläsningar och studieuppgifter. Känner mig lite småseg, men jag är inte helt van ännu att gå upp så tidigt och dessutom hålla igång så mkt hela dagarna. Är ju van att jobba på natten, så det blir lite omställning. Mannen ska bort på styrelsemöte idag och kommer hem först imorgon, idag kommer barnens farmor och farfar och ska ha dem hela dagen. Skönt för dem att slippa vara på dagis idag. Nu får dem vara hemma och leka och busa istället.
Nej, nu ska jag gå och göra mig klar.
På återseende!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Jag hoppas du får en fin dag, kan tro att det är lite tufft att ställa om från nattjobbandet... *ler* KRAM