lördag 15 januari 2011

.Näst sista natten

Nu har jag bara en natt kvar efter denna natt och sedan är det skolbänken som gäller hädanefter. Spännande! Ska faktiskt bli skönt att få börja plugga och ärligt talat kommer jag inte att sakna mitt jobb särskilt mycket. Det känns som om jag aldrig riktigt har kommit in i arbetsgänget och blivit en av dem. Det beror dels på att jag har varit hemma så mkt, men även på grund av att jag jobbar natt. Man missar en hel massa då, på både gott och ont.

Idag gick jag upp tidigare, N och L var bjudna på kalas till en av N´s kompisar som fyllde 4 år. Deras första kalas! Det var riktigt mysigt och trevligt och killarna hade så kul. Dem fikade, lekte, åt glass och hade fiskdamm. Ett toppenkalas helt enkelt. L skulle gå och visa upp sin ballong och sitt godis för J så fort han kom hem. Så stolt!
Ja annars har vi inte gjort så mkt idag. Det blir inte så mkt gjort dem helger man jobbar, svårt att få tiden att räcka till ngt annat då.
Nej, nu börjar det bli dags att j0bba lite igen.
På återseende!


/ Mrsfunky

1 kommentar:

Agnes sa...

Vad kul att du hittat ett område som du verkligen vill lära dig mer om! Det är ju inte alla som vet vad man vill jobba med och att börja plugga är väldigt modigt! Lycka till :)
Kram Agnes