måndag 24 januari 2011

.Första dagen avklarad

Jaha, då har man klarat av första dagen i skolan. Idag var det bara upprop och en massa information. Imorgon däremot kör det igång ordentligt med föreläsningar mellan kl 09:00-16:00, så då gäller det att vara med.

Det verkar vara en mysig liten klass med ca 17 stycken, men troligtvis blir det 3-4 stycken till som kommer in på reserv. Jag tror att det kommer att bli en rolig tid och jag känner mig riktigt peppad för att plugga. Vi är ca 7 stycken ifrån Örebrotrakten så jag hittade två andra tjejer som jag ska samåka med. Känns skönt att slippa åka själv varje dag, dessutom blir det billigare.

Ja, nu är vi på gång och jag har en spännande tid framför mig =)
Nu ska jag börja förbereda middagen och ta reda på tvätten.

Ha det gott!


/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Therese sa...

Så bra att det verkar bli en mysig grupp som du ska studera med, å perfekt att kunna samåka!!! Ha en fortsatt fin vecka å lycka till med pluggandet <3

cecce sa...

Vilken härlig matlista du har! Allt ihop låter jättegott!

Vad roligt för dej att utbildningen och kurskamraterna verkar så bra! Du kommer nog få en bra tid framöver!

Kramar