fredag 7 januari 2011

.Problemet löst

Nu är problemet med prickarna löst. Jag har kommit på vad det är. Det är femte sjukan! Tillråga på allt, jag har oxå fått den. Idag på eftermiddagen började prickarna komma och ja....nu är även jag helprickig och det kliar så jag tror jag blir tokig. Mannen hade tydligen blivit prickig han med så det verkar smitta en del med tanke på att vi alla fem har haft det nu. Tydligen så smittade det ca 14 dagar innan det bröt ut och när man väl hade fått prickarna så smittade det inte längre. Skönt med tanke på att jag ska till jobbet i natt. Det enda jobbiga är att låta bli att klia. Jag undrar hur barnen kan klara sig utan att klia eller är det så att det blir värre när vuxna får det.
Ja, så problemet är nu löst! =)

Nej, nu ska killarna i säng och sedan ska jag snart bege mig till jobbet.


Trevlig fredagkväll!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Skickar en stor kryapåkram till prickigafamiljen! <3 KRAM