fredag 14 januari 2011

.Rocka loss

Har länge gått och funderat på att köpa en rockring så jag kan träna hemma. Hade en kompis som köpte det för några år sedan och hon rekommenderade den starkt, men sedan har det liksom inte blivit av. Jag var sedan inne hos "En mammas dagbok" och såg att hon hade en rockring och att hon tyckte den fungerade bra.



Ja så nu har jag beställt en jag med, så hädanefter kommer det att rockas loss ordentligt hemma i vardagsrummet =) Den jag har köpt är dock på 1,2 kg och inte 1,5 kg.
Vem vet, kanske att man kan få en snyggare midja till beach 2011.




/ Mrsfunky

1 kommentar:

Russin sa...

hej hej..

ja visst är det underbart med lite nya maträtter.. :) att jag sedan går ner i vikt av dom är ju ännu mera toppen, haha.
såg att åsa (wojtan) köpt en sådan med.. :) blir lite sugen jag med.. :)

trevlig helg, kramkram