söndag 23 januari 2011

.Äppel, päppel, pirum, parum

Kommer att sakna mina två små prinsar jättemycket när jag börjar i skolan nu. Är van att vara hemma med dem så mycket och nu kommer jag inte alls att träffa dem lika mycket om dagarna. Känns lite vemodigt, men så är livet! Får passa på att njuta av dem så mkt jag kan dem dagarna då jag är ledig. Det kommer att bli en omställning för oss alla och jag har lite smått ångest över att skolan börjar imorgon. Hur ska jag hinna allt? Men, men klarar alla andra det så gör väl jag med det, jag måste bara försöka att släppa lite på alla krav för annars kommer det inte att gå.



N sitter och äter äpple

L äter äpple- favoriten bland frukter


Ja nu börjar allvaret på riktigt. Imorgon drar det igång! Spännande!
Ska gå och förbereda lite inför morgondagen samt fixa lite middag till mig och mannen. Killarna ska snart i säng och sedan blir det mys med mannen.

Älskar er såååå mkt mina små prinsar, ni är mitt allt! ♥



/ Mrsfunky

Inga kommentarer: