onsdag 12 januari 2011

.En eftermiddag i vattnets tecken

Vi hade en supermysig eftermiddag i badhuset tillsammans med mina föräldrar. Oj vad skoj killarna hade. Dem plaskade och lekte för fullt i vattnet och man ser att det börjar släppa nu hos dem, att dem börjar få lite mer vattenvana. Kul! =) Ska försöka att åka dit regelbundet så det håller i sig bara annars är det ju ingen idé.




Sitter på jobbet nu, fick hoppa in en extranatt. Bra med lite extra kosing nu när jag ska börja plugga och allt. Ja tänk va, nu är det mindre än två veckor kvar bara, spännande!
Har försökt att få tag i alla böcker som vi ska ha i första kursen, men har inte fått tag på alla ännu. Vet inte riktigt hur jag får tag på avhandlingar ifrån Stockholm eller Uppsala universitet. Ngn som vet hur man gör?
Usch, det är nog det sämsta med att börja plugga, att skaffa alla böcker. Det är bra dyrt med kurslitteratur vill jag lova. Som tur var kan man ju dra av det på skatten, men det är ju bara en bråkdel av vad det egentligen kostar.
Nåja, vem vet, kanske att jag kan sälja vidare böckerna sedan.



Nej, nu ska jag gå och sätta mig en stund framför tv:n medan det är lugnt. Är bra seg nu, ögonen känns tyngre och tyngre! Jobbigt!
God natt!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: