söndag 9 januari 2011

.Mer sjukstuga?

N är inte alls på hugget idag. Han är trött och hängig och verkar inte alls vara med på noterna idag. Dessutom är han lite varm och har ingen matlust. Hoppas att han inte håller på att bli sjuk, vore inte så roligt nu. Jag har inte tid att vara hemma med sjuka barn nu, eller rättare sagt jag vill inte vara hemma med sjuka barn nu. Jag jobbar bara några få nätter nu innan skolan börjar och dem vill jag gärna jobba. Nåja, vi får hålla tummarna och se hur han mår imorgon. Får hoppas på det bästa med tanke på att dagis börjar igen då efter en lång julledighet.
Ja annars har vi bara tagit det lugnt idag. Jag sov på förmiddagen och sedanhar vi mest bara lagat mat och slappat. Skönt! Ska snart se till att killarna kommer i säng och sedan ska jag fixa ngt gott att äta till mannen och mig.

Trevlig söndagskväll!


/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Fy, hoppas ni är krya i dag, här började veckan med att Luran kräktes... Åhh så jag önskar friska barn!!! Bamsekram <3