tisdag 18 januari 2011

.Beuatiful Blogger

Jag har fått en Beautiful Blogger Award av söta Amanda. Jättetack!



Med awarden följer lite frågor att svara på och här kommer dom!


Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
Inte minst Johan Krohn själv, och det var antagligen det senare som gjorde

Vad var det senaste du såg på tv?

Tv:n står på nu och killarna tittar på Dora Utforskaren, så ja, det är det. Riktigt bra! =)


Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Ljudet från tv:n, samt lillkillen som går och sjunger.


När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Hämtade killarna ifrån dagis

Vad har du på dig?
Blåa jeans, vitt linne, vit och blåranding kofta samt vita strumpor och mina underbart skönt fårskinnstofflor.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Ngn Wallander film, kommer inte ihåg namnet.

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Jag skulle gärna vilja flytta utomlands för ett år eller så med hela familjen, men annars trivs jag bra här i Sverige.


Nu ska Awarden skickas vidare till några bloggar/bloggerskor. Dom jag väljer är följande:

- Närketösen

- Sockenvägens söta

- Thaison

- Svintoflickan

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

svintoflickan sa...

Tack snälla!!!!
tror dock jag svarar på awarden här inne för i min blogg skriver jag teman just nu å då blir de så rörigt med ett till inlägg.ler.

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4.
Genom systematiskt stöd,nya former och andra insatser osv....

Vad var det senaste du såg på tv?
kung fu panda:-)


Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Killarna som ropar när de kastar ballonger till varandra..

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
mötte killarna i skolan o sen gick till affären

Vad har du på dig?
mammajeans o grått linne o röda strumpor med mimmi på.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Pirates of caribian

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Eg borde jag..för jag avskyr vinter o höst...älskar sommaren.

Loucie du har en jättefin blogg..märks att du är konstnärlig av dej på nåt sätt.
är allt bra annars?
österrike låter ju som en dröm..
men öland är itne fel heller.
älskar öland.

kramis

Sara sa...

Hej hej, Tack för awarden :) Jag gjorde samma förra veckan. Kolla här http://thaison.blogg.se/2011/january/en-liten-blogaward.html.

Hoppas du får en fin dag!
Sara