onsdag 12 januari 2011

.Kort och snaggad

Har ganska nyligen kommit hem ifrån the big city Kumla där jag och killarna har spenderat eftermiddagen. Vi har tittat på skor, köpt presenter till lördagens kalas samt varit och klippt lillkillen för första gången. Han var så duktig och satt still i stolen under tiden dem klippte honom. Tyvärr blev det lite väl kort, till och med snaggad, så jag saknar redan hans små lockar och hans röda hår. Men, men det växer ju ut igen och då ska han aldrig mer bli så snaggad. Min lilla rödtott! =)
Nu är det redan kväll och det börjar bli dags att packa väskan och bege sig på Bamsegympa med stora grabben. Full rulle idag!
Sedan ikväll väntar tredje avsnittet av svärdet och spiran. Väntar med spänning på att få se fortsättningen.

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Sara - Thaison sa...

Heeeej, Förlåt för att jag är så dålig på att skriva till dig. Jag bara inte hunnit med att läsa bloggar på väldigt länge.

Jag tycker helt klart ni ska boka en weekend för 2. Det ger som mycket energi och man behöver det.

kram