torsdag 20 januari 2011

.Grattis min prins!

GRATTIS MIN PRINS PÅ 4-ÅRSDAGEN!!!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag
nej det är ingen vanlig dag för det är N´s födelsedag
Hurra, Hurra, Hurra!

Ja tänk va, idag blir min prins fyra år. Det är inte klokt vad tiden går fort. Det känns som om det var igår han kom och nu är han redan fyra.



N en timme gammal


N på sin ett-årsdag



N två år


N på sin tre-årsdag



N imorse när han fick presenterna

Vi gick och sjöng för honom imorse och så fick han några av presenterna och vilken glädje. Han blev överlycklig och ögonen bara strålade. Min lilla prins! Jag älskar dig!
Ska fira honom lite mer ikväll bara vi i familjen och sedan kommer mannens släkt imorgon kväll och ska gratta. Min pappa var här igår och grattade honom i förskott. Han fick en stor lastbil, lastbilen Mac ifrån filmen Bilar. Gissa om den dagen var räddad! =) N har pratat om den bilen i över ett år.
Sedan på söndag blir det barnkalas på skojlandet, mysigt!

♥ ÅTER IGEN GRATTIS MIN PRINS! ♥


/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

GRATTISKRAMAR till en sööööt kille!!!