onsdag 19 januari 2011

.Berg och dalar

Ni som känner mig vet vad som har hänt i familjen under åren och ni andra, ja jag kan tyvärr inte gå in på allt för det skulle ta för lång tid att återberätta. Tråkigt nog så är inte alltid livet rättvist för alla och vissa drabbas oftare än andra. Jag önskar så att det vore ngn annan än min familj.
Det är tråkigt och jag hoppas så att det löser sig snart och att det går åt rätt håll. Jag tänker på er mamma och pappa! Ni finns i mina böner nu och för alltid!



Livet - en dans på rosor
Berg och dalar
Glädje och sorg
Skratt och tårar


Livet- en dans på rosor
Sjukdomar, smärta
Orättvisa
Självdestruktivitet


Många frågor, varför?
Önskar jag kunde ta din sjukdom,
din smärta


Vill se dig glad igen
Livet - en dans på rosor








/ Mrsfunky

3 kommentarer:

Johanna sa...

:( Kram på dig! Och hoppas verkligen att allting löser sig! kram,kram,kram <3

Therese sa...

Känner så för dig! Hoppas du/ni får lämna dalen och komma upp på berget snart igen <3 Å tack rara för awarden! KRAM

cecce sa...

Usch...vad jobbigt!! Hoppas innerligt att det löser sig...på något sätt!

Kramar