fredag 1 oktober 2010

.Nu är det fredag igen!

Ja nu är det fredag igen och snart helg. Hjälp vad fort veckorna går. Hinner knappt med. Det tråkiga är att jag jobbar hela helgen. Känner inte ett dugg för att åka och jobba ikväll. Har ont i halsen och är fortfarande genomtäppt och hostig, men jag hoppas det går bra ändå. Har inte tid att vara sjuk mer, så då får man bita i det sura äpplet. Det som känns värst är att när jag jobbar hela helgen så kommer vi inte att få ngt gjort hemma i hallen, för hur löser man det när jag sover och mannen ska ta hand om tre barn. Inte så lätt kanske! Men, men, det får ta den tid det tar. Mitt mål är att bli klar till jul och blir det tidigare än så är det ett plus =)
Jag ska försöka röja det sista uppe i hallen idag, så vi kan få bort dem sista möblerna och sedan på söndag kanske vi kan börja spackla lite. Trappen målade jag en andra gång igår och har jag tur hinner jag måla det en gång till idag när lillen sover, så då är det klart sedan. Det går framåt, sakta, men säkert!
Nej, nu tänkte jag ta på grabbarna och sedan bege mig ut en stund. En lång härlig promenad i det vackra höstvädret är aldrig fel.
Trevlig fredag!

På återseende!

Inga kommentarer: