torsdag 30 september 2010

.Underbara barn!

Mina två barn är bland det bästa som har hänt mig. Jag kan inte ens tänka på vad livet vore utan dem, dem förgylller mina dagar på ett sätt som ingen annan kan.
Vissa dagar önskar man dock att man kunde få rymma eller fly fältet och inte komma hem på några dagar, men så är det väl att ha barn. Ena sekunden ger dem en glädje, andra sekunden gråa hårstrån =)

N sover i brorsans vagn

Igår när vi kom hem ifrån affären så hade N somnat, så det var bara att bära in honom och lägga honom i brorsans vagn som stod på trappen. Det var omöjligt att få liv i honom, så han fick ligga ute och sova en stund. Med tanke på att han var sjuk så förstår jag nu varför han var så seg.

L äter mellis, ser alltid ut som ett bombnedslag när han är i farten =)

♥Mina små prinsar, ni är mitt allt!♥

2 kommentarer:

HUSnrNIO sa...

Så är det verkligen att ha barn. Det pendlar inom en halvtimme. Tårögd för den enorma kärlek man känner till dem och nästa galen så man allra helst vill skrika... Ha en trevlig torsdagkväll.

Isabel sa...

Nu förstår jag äntligen vad mammor menar när de skriver så där - att barnen/barnet är det bästa som hänt dem. För jag känner likadant, mitt barn är det absolut bästa som någonsin hänt mig :)