tisdag 12 oktober 2010

.Min dag idag!

Är det en vanlig dag, är det en vanlig dag
Nej det är ingen vanlig dag
för det är min födelsedag
Hurra, hurra, hurra!

Ja, idag blir jag visst ett år klokare igen och inte känns det ett dugg annorlunda, men det är väl så det ska vara. Man blir äldre, men känner sig ändå lika ung =)

Sitter på jobbet nu och det har varit fullt upp nästan ända sedan jag kom. Börjar känna mig lite seg nu, det känns att jag har varit vaken sedan klockan fem imorse, snart 24 timmar. Får passa på att sätta mig en stund medan det är lugnt kanske.

Förresten, har precis skickat in ytterligare en ansökan till en utbildning till våren, mer säger jag inte. Det känns dock väldigt spännande! Hoppas, hoppas, hoppas!

Nej, nu ska jag gå och ta mig en kopp varm choklad och sedan en skorpa med smör. Mums!



1 kommentar:

Therese sa...

Ja må hon leva, ja må hon leva... *sjunger glatt*

GRATTIS på DIN dag!

Som den goa bloggvän du är önskar jag dig den bästa av de bästa födelsedagarna man kan tänka sig!

KRAM


Ps har en canvastävlling som du kanske vill vara med i, kanske betyder tur att tävla på sin födelseag?! *ler* Ds