onsdag 27 oktober 2010

.Dagens ris

Dagens ris går definitivt till Thaimassage i Örebro. Jag åkte in till Örebro till klockan tio. Stressade som bara den pga att jag var försenad från dagis. Jag hade bokat tid och när jag kommer dit så frågar dem om jag har bokat ngn tid. Ja, jag har bokat via nätet svarade jag och det visade sig att jag inte hade blivit bokad. Kan du komma klockan elva frågar dem och ja...jag hade ju ändå åkt in till stan, så varför inte. Går runt och strosar och går sedan tillbaka till klockan elva och tror att jag ska få massage. Nej, då får jag till svar att personen som ska massera inte kommer förrän klockan ett. Grrr, jag blir tokig! Det var bara att åka hem igen och säga att jag får boka ny tid en annan gång. Inte för att jag har ngn lust med det nu, men jag har ju mitt presentkort som ska uttnyttjas.
Hoppas att det kommer att kännas bra när jag väl har varit där.
Ja, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, men bättre lycka nästa gång.

Inga kommentarer: