tisdag 12 oktober 2010

.Bortskämd ordentligt!

Blev firad av min underbara man på morgonen när jag kom hem ifrån jobbet. Jag fick en stor bukett med röda rosor

ett presentkort på Thaimassage, samt vanlig massage. Kommer att bli kul att pröva och hjälp vad skönt!
Dessutom fick jag fantastiskt fina smycken ifrån Pilgrim; ett halsband, ett armband samt matchande örhängen. Min man är underbar! Snacka om att bli bortskämd! =)


Ska boka in en tid till nästa vecka, längtar redan!
Tillråga på allt så ringde han för en stund sedan och frågade vad jag var sugen på för mat, han tänkte nämligen köpa med sig mat hem och bjuda på dagen till ära. Vad säger man till det, han är toppen! =)
Ska fixa lite med tvätten och sedan är det dags för killarna att äta och sedan bada. Efter det är nog klockan så mycket så det är dags att bege sig till jobbet igen. Bara två nätter kvar nu, sedan ledig några dagar. Härligt!
Hoppas ni har haft en underbar tisdag!
Kramar

1 kommentar:

Fröken M sa...

vilken toppen dag :)