lördag 2 oktober 2010

.Långa nätter!

Sitter på jobbet och snörvlar och har mig. Näsan rinner i ett, skulle behöva en bomullstuss eller ngt uppstoppat i näsan. Usch, känns inget vidare! Hoppas det känns bättre imorgon i alla fall. Natten har hittills varit ganska lugn, hoppas det fortsätter så resten av natten. Kanske att man kan sätta sig en stund sedan och lägga upp fötterna på en stol och slötitta på tv eller ngt. Vore inte så tokigt!
Eftermiddagen spenderades hemma med besök av mina föräldrar och min mormor. Jag bjöd på sen lunch, fika på maten och sedan även tacos. Mycket uppskattat av alla. N var särskilt glad över att mormor och morfar var på besök och skulle bara leka och busa med morfar hela tiden. Han var riktigt upp i varv medan dem var hos oss.
Tack mamma och pappa för titten, var trevligt att få rå om er en stund.
Mannen min kom hem igen ikväll vilket kändes skönt. Jag tycker inte om när han är borta, även om det bara är för en dag eller två, vill ha honom hemma. Ja, han var saknad hemma, av både mig och killarna.
Det är skönt när man känner så! Tänk vad jobbigt det vore om man inte skulle känna en längtan eller saknad, usch, då är det ngt som inte stämmer. Min man är mitt allt och utan honom och barnen vore mitt liv bra trist. Han förgyller mitt liv, gör mig hel! Vilken underbar känsla!
Nej, nu ska jag sätta mig en stund framför tv:n igen.

Hoppas ni sover gott!
Kram och god natt!

3 kommentarer:

Therese sa...

Morron, eller go natt för dig... Är så imponerad av er som orkar jobba natt! Själv är jag helt urvriden efter att ha varit uppe med Luran som hade mardrömmar och/eller växtvärk mellan 1-3 i natt, å sedan vaknade lillebror... Rart med barn ;-)

Önskar dig en rofylld dag <3 KRAM

Therese sa...

Tittar in och lämnar en kram - hoppas du får en fin dag med din familj, här ska vi besöka såväl mina som mannens föräldrar under dagen, är så glad i min familj <3 Kram!

cecce sa...

Vad härligt att du känner så för din man!
Det är väl precis så det ska vara- och ömsesidigt, så klart! Var rädda om varandra!
Hoppas din jobbnatt var lugn!
Kramar