måndag 18 oktober 2010

.En hel lek-och busdag!

Idag har vi haft en riktigt lek- och busdag. Redan halv tio fick vi besök av kompisen E och hennes två barn. Vi drack kaffe och barnen lekte och efter en stund tog vi på oss och gick till lekparken där det blev mer lek och bus.

L sitter i trappan på väg upp till rutschkanan


L har klättrat in i en liten koja


N gungar


N och kompisen E gungar

N och kompisen E busar i lövhögen.

Efter lek i lekparken gick vi hem och fixade lite mat till allihopa och sedan blev det ännu mer lek och självklart även mer kaffe till oss vuxna. Vi hade en trevlig för -och eftermiddag tillsammans. När sällskapet åkt hem åkte jag och killarna hem till M och hennes två barn. Vi har inte setts på nästan fyra månader så det var kul att äntligen få träffas igen. Tråkigt nog var inte T på humör så N och hon lekte inte så mycket ihop, men det lär bli fler gånger.

Ja och nu är det kväll och barnen ska snart sova. Lillkillen ligger redan och N sitter och tittar på Rorri Racerbil och ska alldeles snart i säng.

Hoppas dagen varit bra!

Kramar

3 kommentarer:

Agnes sa...

Fina pojkar du har :)

Kika gärna in hos mig förresten, en överraskning väntar :) Så kan du maila mig (agneslauedberg@hotmail.com) så jag får din mailadress. Är inte säker på att den jag har är rätt, vore tokigt att chansa och skriva till fel person ;)

Mrsfunky sa...

Tack! Din lilla kille är oxå ett riktigt litet charmtroll, så fin =)
Vad skoj att jag vann tävlingen, jätteroligt!

Ha en bra dag! Kram

Therese sa...

Åhhh jisses så underbar abilder på dina fina guldklimpar <3 - och GRATTIS du har flyt med tävlingar, alltid kul att vinna :-) Önskar dig en fin dag fylld med kärlek å omtanke!