onsdag 27 oktober 2010

.Zeta parmesan

Idag fick jag äntligen hem mitt paket ifrån buzzador. Vad det innehöll? Ja, det innehöll parmesanost ifrån Zeta som jag har fått äran att pröva. Ska bli så skoj och jag ska verkligen försöka laga lite roliga rätter med inspriation av parmesanost.
Har ngn ngt bra tips så kom gärna med det!


Som många kanske redan vet är jag en Buzzador. Som BUZZADOR får du möjlighet att ta del av olika kampanjer, där man får chans att testa varierande produkter. När du blivit en Buzzador innebär det inte att just du alltid får ta del av alla kampanjer, utan man blir utvald till dem som passar dig bra. Det kan ta en stund innan man kommer med i sin första kampanj, men väntan är helt klart värt det, så ge inte upp!!!

Gå med du med! Bli en Buzzador och glöm inte att skriva att det var jag som värvade dig: mrsfunky79

Nu ska jag börja leta recept på maträtter med parmesan och sedan ska här lagas god mat och ätas tillsammans med goda vänner.



1 kommentar:

Therese sa...

Åh så mysigt att åka iväg och hälsa på en vän! Här har vi haft turen att ha morfar på besök hela eftermiddagen, å det har Luran gillat då de lekt och busat :-) Stor kram!