onsdag 20 oktober 2010

.Utmaning

Härliga Therese på Sockenvägens Söta hade en utmaning på sin blogg som jag tänkte skulle vara kul att hänga på:

4 TV-program som jag ser:

Desperate Housewives
Grey´s Anatomy
Idol
Bonde söker fru


4 saker jag gjort idag:

Målat lister
Druckit kaffe med Karin
Tvättat en maskin tvätt
Bokat thaimassage till imorgon


4 saker som jag längtar efter:

Julen och tiden däromkring
Andra helgen i december, då en överraskning väntar
Att kompisen C ska få sin lilla dotter snart så jag kan gosa med henne

Ladies Night den 12 nov


4 saker på önskelistan:

En resa till varmare breddgrader
En canvastavla med kort på killarna
Att jag ska komma in på min utbildning jag sökt
Ett nytt kök

4 saker som jag avskyr:

Oärliga människor

Regn och rusk
Trotsiga små barn
Människor som bara vill ha mer och mer och aldrig kan vara nöjda


Jag skickar utmaningen vidare till alla som vill!



1 kommentar:

Therese sa...

Hi hi ser att vi har likande saker på vår lista :-) Och jag blir så nyfiken vad du ska göra andra helgen i december ;-) KRAM