fredag 1 oktober 2010

.Höst på riktigt!

På förmiddagen tog jag och bylsade på killarna en hel massa kläder och packade lite fika och åkte sedan till en stor lekpark inne i Kumla. Oj vad skoj dem hade, men usch vad det var kallt. Nu är det höst på riktigt! Det blir till att leta fram vantar och ta på sig när man är ute, höll på att frysa händerna av mig. Vi var ute en bra stund, åkte sedan och handlade lite och sedan hem för att lägga lillkillen, som fortfarande sover. Han kan konsten att sova länge (åtminstone på dagen).
Ja och nu väntar jag på besök som består av mina föräldrar och min kära mormor som jag inte sett på länge. Det ska bli trevligt! Tänkte bjuda på lite sen lunch och sedan mina hembakta vaniljbullar och kärleksmums. Inte helt fel!
Längtar efter att mannen ska komma hem, har varit borta sedan igår morse. Kanske inte så länge, men han är ändå efterlängtad =) Synd bara att jag ska åka iväg när han kommer hem.

Ikväll innan vi åker blir det till att käka lite tacos och sedan mys framför idol. En helt vanlig fredag!
Ha det gott! Kram

1 kommentar:

Therese sa...

Vilken härlig dag du beskriver!!! Du kan det här med ord, gillar veckan som gick nedan :-)
Önskar er en mysig kväll <3 Kram