fredag 22 oktober 2010

.Lite nya kläder

Igår efter att jag varit på banken så åkte jag till Marieberg och gick och strosade lite. Behövde bla få tag på ett par nya jeans till mig själv. Det är konstigt, antingen är jeansen jag har för små eller så är det hål på. Hmmm, undrar varför dem alltid ska krympa i garderoben =)
Ja om det nu ändå var så, men jag får göra ngt åt saken ett annat liv. Just nu har jag verkligen ingen motivation till att gå ner i vikt och då ska man inte det.
Jag fick tag på lite smått och gott till både mig och killarna. Köpte bla lite nya och tjockare vantar till killarna, samt ett par fodrade stövlar till minsta killen.
Hittade även ett par jeans till mig själv samt en tröja och en kofta. Är i det stora hela nöjd med gårdagens shopping. Hade gärna velat ha ett par jeans till, men först ska motivationen hittas och sedan kanske några kilo bort och efter det, ja då kan jag köpa mig ett par jeans till. Tills dess får jag klara mig på dem jag har.
På tal om vikt, nu kommer mannen hem med pizza så jag ska ta och duka lite och hoppas att jag fortfarande kommer kunna att ha dem nya jeansen efter pizzan =)

Trevlig fredag!

Inga kommentarer: