måndag 25 oktober 2010

.Ledig vecka

Har jobbat hela helgen och är nu ledig i en vecka! Ska bli mysigt att få vara hemma och umgås med mina härliga små pojkar och bara mysa och ha det bra. Får se om vi kan hitta på ngt skoj i veckan, men det beror även på hur vädret blir. Tycker ibland att jag jobbar för lite, men dem veckor då jag är ledig och får vara med mina barn dem skulle jag inte vilja byta bort mot mer procent. Nej, barnen är bara små en gång och då vill jag hinna ta mig tid till att vara med dem så mycket jag kan. En dag är dem stora och vill inte umgås med sin mamma.
Nej, nu ska jag ta på mig och gå och hämta mina små troll. Får se vad som händer senare under dagen!

På återseende!
Kramar

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Det är underbart om man kan jobba lite medan barnen är små tycker jag :) Som du själv säger... de är bara små en kort stund.... ha en skön kväll :)

Amanda sa...

Åh vad skönt att få lite långledigt. :) Man ska verkligen passa på att njuta av sina barn medan dom fortfarande vill veta av en. ^^

Tack för gratulationen!
Kramar

Therese sa...

Ja småbarnsåren kommer inte åter, har vi bara ekonomi så ska jag gå ner i tid medan de är små...
Hoppas ni haft en fin dag <3 Kram