fredag 15 oktober 2010

.Bara några veckor kvar till jul

Ja nu är det bara några veckor kvar till jul, eller rättare sagt 69 dagar och några timmar kvar till julafton. Mysigt! Jag längtar!
Jag blev lite inspirerad häromdagen och köpte med mig Allers Julmagasin hem så jag kan få lite tips och ideér på vad man kan göra inför julen. Så nu ska här sittas och läsa och inspireras av julen. Ska nog dessutom ta mig en stor kopp med julte och kanske att det ikväll får bli årets första glögg och lite pepparkakor.




Trevlig fredag på er och hoppas att ni får en mysig helg!



4 kommentarer:

Therese sa...

Hi hi ser att även du trillat dit i jullängtan träsket *ler* Men visst är det mysigt?! Tycker dock att årets Allers innehöll väl mycket "gammal skåpmat" men änd en njutning att bläddra i :-)
Och visst är det skoj att ha den äldre generationen kvar, jag försöker träffa mormor eller ringa så ofta jag kan, då jag vet att hon inte kommer att finnas för alltid hos mig... Ha nu en underbar helg goa du! <3

cecce sa...

Va?? Har den kommit? Den tidningen bara måste jag köpa. Köpte den i fjol och tyckte där fanns mycket att se och göra.
tack för påminnelsen!
Kram

Anonym sa...

kika in hos mig ;)

kram

lindet sa...

glömde ange adress :D haha

du har iaf en överraskning hos mig så tycker du ska kika in..

http://lindet.blogg.se