onsdag 20 oktober 2010

.En dag mitt i veckan

På förmiddagen idag åkte jag och killarna till en kompis och hennes två döttrar. Vi lärde känna varandra när vi fick våra äldsta barn, tillhörde då samma föräldragrupp. Vi har inte setts på hela sommaren, så det var skoj att äntligen ses igen. Får försöka bli bättre på att ses.
Till en början skulle barnen inte leka med varandra utan lekte alla fyra på varsitt håll, men efter en timme eller så så började åtminstone dem stora barnen att leka med varandra och hjälp vad skoj dem hade. Dem byggde kojor och busade och hade sig. Det var inte så populärt när vi skulle hem sedan.
Vi blev bjudna på både fika och lunch, riktigt bortskämda blev vi!

Tack K för en trevlig förmiddag, får ta och göra om det snart igen!

När vi kom hem var klockan nästan ett och L somnade på stört. N däremot gick och lekte en stund och sedan kom han och satte sig hos mig vid bordet och efter en stund när jag tittade till honom så satt han där och sov. Lilla gubben, snacka om trött! Det var bara att bära in honom till soffan och låta honom sova en stund där. Han behöver det, vi ska på gympa ikväll oxå och då kan man behöva vara lite pigg.
Ja, annars har det inte hänt så mkt idag. Har bokat tid för thaimassage imorgon, ser framemot det. Ska bli skönt att få pröva på!

Nu ska jag sätta mig och läsa lite innan killarna vaknar!
På återseende!
Kramar

2 kommentarer:

svintoflickan sa...

Så mkt fina inrrednings grejer du har i din blogg.

å många fina kort som alltid.

ja,du att åka till lite varmare nu vore inte fel..
men vi får nöja oss med att äta pepparkakor o njuta av julen.ler.snart..

kramis

Therese sa...

Tittar in och önskar dig en underbar helg! KRAM <3